دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ۲۰ اوت ۲۰۱۸
ویجت ها و آخرین اخبار
تیتر یک و اخبار برگزیده
آخرین اخبار، ویجت ها و جدول ها

چند روزی است عکسی در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود که حکایت از فوت پسر بچه ۸ ساله بر اثر تزریق دارو دارد، اما واقعیت ماجرا با آنچه در فضای مجازی منتشر شده است متفاوت است.
چند روزی است عکسی در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود که حکایت از فوت پسر بچه ۸ ساله بر اثر تزریق دارو دارد، اما واقعیت ماجرا با آنچه در فضای مجازی منتشر شده است متفاوت است.

به گزارش امروز آنلاین چند روز قبل خبری در فضای مجازی منتشر شد، مبنی بر اینکه یک پسر بچه ۸ ساله با اشتباه و قصور پزشک و بر اثر تزریق دوز بالای پنی‌سیلین دچار شوک شده و تا مرز مرگ رسیده است.

این خبر در فضای مجازی به سرعت دست به دست شد و موجی از شایعات و  انتقادات در این خصوص به راه افتاد و برخی از این شایعات حکایت از فوت این کودک پس از انتقال به بیمارستان داشت.

اما به راستی آیا می‌توان به هر خبری که در فضای مجازی منتشر می‌شود اعتماد کرد؟

ماجرای شوک کودک ۸ ساله پس از تزریق پنی‌سیلین+عکس

کودک ۸ ساله در سلامت کامل است

یک مقام مسئول در وزارت بهداشت در این‌باره گفت: طی پیگیری‌های به عمل آمده از مسئولان بیمارستان بهرامی و درمانگاه جوادالائمه در خصوص کودک فوق، مشخص شد که ۶ روز پیش کودک به درمانگاه جواد الائمه تهران مراجعه و با دستور پزشک کشیک با توجه به وزن کودک(۳۰کیلوگرم) و تشخیص گلودرد چرکی پنی‌سیلین تجویز و تزریق شده است.

مشکینی ادامه داد: متاسفانه به دنبال تزریق، بیمار دچار التهاب و تورم پلک،‌ صورت، لب، دهان و کهیر شده که بلافاصله پس از تزریق هیدروکورتیزون در درمانگاه جواد الائمه به بیمارستان بهرامی منتقل شده است.

وی اظهار داشت: در بیمارستان بهرامی درمان ضد حساسیت و اقدامات حمایتی لازم جهت بیمار انجام شده و در حال حاضر بیمار پس از ۳ روز بستری در بیمارستان با حال عمومی خوب مرخص شده است.

منبع:خبرگزاری فارس

ارسال دیدگاه:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جهت ارسال دیدگاه خود ابتدا بر روی کادر «من ربات نیستم» کلیک کنید.
پس از تایید، دکمه «ارسال دیدگاه» نمایان خواهد شد که با کلیک بر روی آن می توانید دیدگاه خود را ارسال نمایید..